Sunday, January 15, 2012

პასუხის პასუხი ერთ უცნობს

იუდეველები ქრისტეს ეშმაკეულს უწოდებდნენ, იესო კი ეუბნებოდა: "ჩემში არ არის ეშმაკი, არამედ მე პატივს ვცემ ჩემს მამას"... გავმეორდები და გეტყვი, რომ ჩემში არ არის ეშმაკი. არავის დაკრულზე მე არ დავდივარ, როგორც ეს შენ მიგაჩნია. ვარ თავისუფალი პიროვნება და ვაკეთებ იმას რაც მე თავად მიმაჩნია მართებულად. მართებულობისა და ჭეშმარიტების სავანე ჩემთვის არის იესო მაცხოვრის მოძღვრება, რომლითაც მე ცხოვრებაში ვხელმძღვანელობ. არასდროს უთქვამს იესო მაცხოვარს, უსამართლობა და უკანონობაზე ხმა არ ამოიღოთო. თავად თაურსაწყისი ყოველივესი, რომელიც სტუმრობდა სამყაროს, ჭეშმარიტებისათვის ავიდა ჯვარზე და მოგვიწოდა სიმართლის მხარეზე დგომა. საეკლესიო იერარქიის კრიტიკა არ ნიშნავს, რომ ადამიანი არის მოწინაღმდეგე. კრიტიკის დანიშნულებაა უკეთესობისკენ სიარული... "თითოეული ხე თავისი ნაყოფით იცნობა"... სიბრძნისა და სიცოცხლის კიდობანს (სახარება) ვინც კარგად იცნობს ის უმალ მიხვდება თუ რა დღეშია დღევანდელი საეკლესიო იერარქია და მათ მიერ დამწყსილი ერი... თუ გაინტერესებს გაგაცნობ ჩემს სტატიებსაც, ადრე, რომ გამომიქვეყნებია, რომელსაც შემდეგ ჩემი აკადემიიდან გარიცხვა მოყვა... კრიტიკა არავის არასდროს არ მოსწონდა და ასე იქნება სამყაროს აღსასრულამდე

 2010 წლის 17 11, ოთხშაბათი, 12:36-ზე

No comments:

Post a Comment